Geen tijd voor sociale media? Wij wel!

U zoekt een baan, of gaat zich binnenkort oriënteren op de arbeidsmarkt? Er zijn veel mensen die zoeken en minder werkgevers die aanbieden. Een pittige opgave dus. Hoe valt u op tussen tientallen, soms zelfs honderden brieven? En hoe werkt dat tegenwoordig eigenlijk?

Solliciteren kun je leren!

Philippa Wadsworth heeft jarenlang aan de andere kant van de tafel gezeten als HRM-manager en -adviseur. Dit combineert zij met haar kennis van en ervaring met sociale media (ze adviseert bedrijven over de inzet hiervan).

Wat mag u verwachten?

U krijgt een korte presentatie over Social Media. Daarna gaan we echt aan het werk.

U leert hoe Twitter werkt en gaat aan de slag met uw eigen profiel. Waarom? Omdat op Twitter veel banen worden aangeboden en het een mooie en leuke manier is om te netwerken.

Na de lunchpauze leert u hoe LinkedIn werkt en maakt u een LinkedIn profiel aan. Zo kunt u nog beter gebruik maken van uw netwerk en weten werkgevers en recruiters u te vinden.

Alles begint natuurlijk met een goed bijgewerkt C.V. Voorafgaand aan de training kunt u uw C.V. toesturen.Tijdens de training krijgt u deze terug met een persoonlijk advies. De eerste stap is al gezet!

Deze training is, desgewenst uit te breiden met advies ogv Personal Branding, een professionele foto en 2 maanden 24/7 nazorg.

Na de training heeft u direct zichtbaar resultaat; uw eigen persoonlijke en professionele profiel op Twitter en LinkedIn en een goed C.V.

Investeer in u zelf en volg de training “Solliciteren in 2016”