Bijblijven met online ontwikkelingen? Lees ons blog!

We vertellen u graag hoe goed we zijn. Maar is het niet veel leuker dat onze klanten u dat vertellen? Lees hier enkele reacties van de klanten van Socialoque!

Socialoque traint medewerkers van woningcorporaties om hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten.

Logo-Stadlander“Ik heb deze training ervaren als een training in de categorie “daar heb je iets aan!” Omdat je meteen zelf aan de slag gaat, is dit een zeer praktische training over de werking en mogelijkheden van social media. Philippa weet je op een inspirerende manier mee te nemen in de wereld van Twitter en LinkedIn. Ik vond de ‘screening’ van mijn CV erg prettig. Kortom: ik weet nu hoe ik social media goed kan inzetten voor het opbouwen en uitbreiden van mijn netwerk.”

Nank Klein Paste
Stadlander

 


Socialoque organiseert Social Events waar Koning Harder graag aan deelneemt.

koningharderBij de Socialoque Social Events krijg je de gelegenheid om op een laagdrempelige manier contacten te onderhouden met andere ondernemers uit Utrecht (en daarbuiten). Wat goed werkt is dat er een klein programma is met een vaak korte presentatie over een onderwerp waar iedereen zijn/haar voordeel mee kan doen. Daarnaast is het eten en drinken ook goed verzorgd, een prima gelegenheid dus voor het opdoen van nieuwe contacten met opvolging!

Tiemen Harder
Koning Harder

 


Socialoque verzorgt teksten en videoscripts voor Broerz

Broerz. verhalenvertellers

Wij werken graag met Philippa Wadsworth, omdat zij flexibel is en snel reageert. Zij heeft aan 1 woord van ons genoeg om voor ons een goede tekst (script) te schrijven.

Wij verstrekken haar compact de nodige informatie en zij snapt vervolgens exact wat wij willen zeggen. Ze schrijft op een manier, die naadloos aansluit bij hoe wij het zouden doen en altijd op de juiste toon.

Philippa heeft een prettige, snelle manier van werken en houdt zich altijd aan afspraken. Een betrouwbare partij dus. Wat wij ook fijn vinden, is dat zij op alle moderne manieren te bereiken is. Besprekingen doen we met behulp van Facetime en dan gaat ze voor ons aan de slag.

Dankzij haar prettige aanwezigheid op social media, zijn wij op de hoogte van wat haar drijft en waar ze mee bezig is. Zij maakt het makkelijk een goede band op te bouwen. Mensen doen zaken met mensen. Wij doen graag zaken met de mensen van Socialoque.

John & Richard van Rooijen

http://www.broerz.nl


Socialoque verzorgde een social media workshop voor Lexxyn Groep

lexxyn_logo

Socialoque gaf een uitgebreide workshop social media aan de CEO en directieleden van de diverse ondernemingen binnen Lexxyn. In een vlotte presentatie werd kennisgemaakt met Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Pinterest en Instagram. Voor veel aanwezigen ging een wereld open. De ondernemers zijn er allemaal direct mee aan de slag gegaan. Philippa Wadsworth, trainer van Socialoque, bood op basis van een grondige intake een training op maat aan. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de workshop, het contact met Philippa en de vervolgacties.

Na afloop van de training is ze niet direct vertrokken, maar Philippa is voor de deelnemers gewoon bereikbaar om ze verder op weg te helpen. Die betrokkenheid zie ik graag. Voor een eventuele vervolgtraining zullen wij mogelijk ook gebruik maken van de diensten van Socialoque.

Ger Huveneers, CEO en oprichter Lexxyn.
De Lexxyn Groep bestaat uit ICT-ondernemingen die zich specifiek richten op de juridische sector.


Dierendokters

Suzanne Alting, dierenarts DierenDokters Utrecht

DierenDokters Utrecht gaat met zijn tijd mee: wij maken volop gebruik van de sociale media. Op Facebook doen we dat zelf, maar voor Twitter vonden we het lastig de tijd te vinden. De kennis en kunde van Twitter ontbrak ons ook wat.

In 2012 schakelden we Socialoque’s Philippa Wadsworth in. Ons account had toen 111 volgers en de interactie was nihil. Inmiddels is het aantal volgers ruim verdriedubbeld in minder dan een jaar. De interactie is enorm toegenomen. We hebben door onze aanwezigheid op Twitter nieuwe klanten mogen verwelkomen en door een leuke tweet zelfs de landelijke krant gehaald. Topresultaat dus!

Socialoque vraagt geen torenhoge tarieven en is oprecht geïnteresseerd in onze praktijk. Wij zijn geen nummer voor haar. Dat uit zich in de kwaliteit van haar werk. Philippa komt zelfs wel eens spontaan langs om de sfeer op de praktijk te proeven en een live foto te maken om hem meteen te plaatsen.

Dus, kom je ook handen tekort en wil je je account professioneel en met liefde laten beheren; schakel Socialoque in. Het werkt!”

 

 


Marcel Snijders, grafisch specialist, huurde Socialoque in om zijn CV te updaten.

marcel_snijders_cv_check“Ontzettend fijn dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om mijn CV te bekijken en mij van feedback te voorzien.

Het advies van Philippa was voor mij erg waardevol; ik heb inmiddels mijn CV aangepast. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.

Ik kan mij nog best voorstellen dat ik je nog een keer om hulp ga vragen.

Je toegevoegde waarde is er!

 


Training Solliciteren in 2013

Deze training is bedoeld voor mensen die weer een volgende stap in hun carrière willen zetten, maar niet weten hoe LinkedIn en Twitter daarvoor in te zetten. Misschien heb je jaren niet hoeven solliciteren. Of misschien ben je ontslagen en ben je hard op zoek en huiverig voor “die sociale media”. Hoe gebruik je je netwerk? Hoe profileer je jezelf? Hoe schrijf je een goed C.V.? Stap over die drempel, kom in beweging en pluk de vruchten!

Aan het werk tijdens de training "Solliciteren in 2013"

Aan het werk tijdens de training “Solliciteren in 2013”

“Valentijnsdag, een dreigend sneeuwfront buiten. Tussen het geharrewar aan kabels in het medialokaal van de bibliotheek aan de Zonnehof in Amersfoort ontmoet ik mijn trainster voor vandaag: Socialoque’s Philippa Wadsworth. Haar sollicitatietraining is gericht op het inzetten van social media om je kansen bij het vinden van werk flink te vergroten. Ontdekken, vooral niets uitsluiten, onbevangen doen en daar lol in hebben is de boodschap die Philippa zowel uitdraagt als zelf toepast. Een boodschap die goed aansluit op mijn vraag voor deze dag: wat is dat nou eigenlijk voor wereld, die social-media-“hipe”-wereld, durf ik me daarin te gaan bewegen en wat kan me dat brengen?

De training heeft mijn plankenkoorts getemperd en dat was precies de bedoeling. Dank daarvoor Philippa!

Met als basis een door Philippa van advies voorzien CV en aan de hand van haar rustige overzichtelijke leidraad langs Twitter en Linkedin kan ik op weg. Ik snap nu hoe het werkt en weet hoe ik mijn netwerk kan uitbreiden en de relevante media daarvoor kan inzetten.

Cora van de Sande,

Communicatiemedewerkster”